Jag är hemma nu sen ett tag..

Nu har jag varit hos Marie och fikat med moster, mormor, lillebror , Robert och hans mamma....
Det var soligt och varmt men självklart jätte skoj att träffa moster, mormor, bror och små kusinerna det händer ju inte allt för ofta 'Bella och dom bor utanför gnesta och mormor i järna där har man ju inte vägarna förbi allt för ofta.

Hur som det är skönt att vara hemma, Har lite att styra med innan jobbet i morgon känns faktiskt rätt skönt när man tänker efter att komma tillbaka till jobbet även om det kanske bara är för en dag eller två.
Jag har ju inte så fasansfullt långt kvar att jobba om planerna går som jag vill, Tiden utvisar nu ska jag återgå till matlagningen har inte blivit så mkt av det på senaste tiden men nu är det dags igen matlåda och allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0