ÄNTLIIIIGEEN!

Det vart ingen korvstroganoff mamma var utsvulten och orkade inte vänta på att koven skulle tina så det blev frallor och kaffe, haha!
Mycket riktigt det fattades verktyg till tvättmaskinsinstallationen även den här gången men Hasse var så snäll att han åkte hem och hämtade restrerande så nu ÄNTLIGEN är den installerad och även påsatt med en svart tvätt... Det känns hur skönt som hellst att allt bara börjar falla på plats, Dock gör ljuden den har för sig mig lite rädd ibland hhaa hoppar till och hajjar inte alls vad fan det är som låter förrän ja kommer på haha...

nåväl måste väl endå få i mig något mer i magen idag, Får väl bli att tina upp portionen spagetti och köttfärssås som jag har nerfryst sen förr, Är absolut inte sugen på att laga mat längre inte när det bara är jag som ska äta!

I morgon måndag är en stor dag för många, Vi alla får nästan vårat svar jag om min igångsättning och hon om hur framtiden kommer se ut håller tummarna för oss båda så klart :)

Nu är klockan snart kvart i sex och det är kolsvart här hemma, även om Hasse fixade proppen som gick förut.... Håller på att invänta besked om när dom kommer och tapetserar om, Det kommer garanterat inte bli iår iallafall men vill endå veta så jag vet hur mtk energi jag kan lägga på lampor mm. Det är ju som sagt rätt mörkt när "solen" gått ner... På tal om den hur många soltimmar hade vi haft i sthlms området i november 9 va?helt sjukt..

Nåväl, humöret börjar bli bättre Marie ringde och frågade om ursäkten hade nått mig i från B men neej det har den inte, fick något mess igår men tog det inte direkt som en ursäkt, Så det får vara så här ett tag till, All fokus på något annat....

Verkar dock som någon annan tagit åt sig synd, men fick ju svart på vitt se hur den personen såg på allt.. tråkigt tycker jag men vad gör man.. Gillar läget helt enkelt!


Alla blickar frammåt!
one tree hill snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0