Middag???

Jag har ingen lust att laga mat ÅT MIG SJÄLV! så hungrig är jag inte, Förhoppningsvis inte sen heller.. Villkt jag vet inte stämmer om bara någon timme kommer min enorma mage skrika efter allt vad som har med mat att göra, Enbart för jag verken orkar eller har någon lust att ställa mig vid spisen idag.
Igår var helt okej, vi var många som åt och det kändes mer uppskattat.. Visst finns det kvar men neej tror inte jag skulle få i mig det idag, Så jag måste väl laga endå! Eller så går jag ner till den extremt äckliga pizzerian här i centrum och svullar en vidrig pizza, Som jag endå inte får  i mig..HATAR pizza speciellt här nere.. Det är som att slänga pengarna i sjön och jag är väl inte riktigt i rätt stadie i livet för att göra det just nu om man så säger..

På tal om det, Jag köpte faktiskt en julklapp idag till min mamma..
Något som jag tyckte hon skulle ha, och egentligen ska jag ju inte köpa julklappar iår inte fira jul alls bara äta en massa, massa jansson. Men ahh den var perfekt till henne och ahh får väl kanske ge henne den innan jul då, Så det inte blir en julklapp... FÅR se hur det blir liksom..

Känner på mig att om ja springer ner och köper alla miljoner julklappar jag egentligen borde kommer jag endå inte fira jul någon annan stans än på BB och så klart vill jag ju se hur glada alla blir ;)
Nåväl, på måndag efter läkaren då jag förhoppningsvis får besked om jag blir igång satt..Blir jag inte det innan jul får jag väl vackert palla mig ner till stan och köpa dom förbannade klapparna, Eftersom julen då blir hemma hos mig i fall något skulle hända..

Ge mig 24e nu, vill ha jansson och hela julen överstökad...

Kommentarer
Postat av: malin

Grattis till graviditeten förresten :) Och det där med mycket halsbränna och mycket hår kan nog stämma! :)

2009-12-05 @ 17:59:02
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: malin

När är den lill* beräknad att titta ut då? Det var jobbigt i slutet men sen saknar man nästan magen lite, så ta vara på tiden att va gravid också! :)



Ja de fick han, smart han? Nej verkligen inte, men de är inget att bry sig om! :)

2009-12-05 @ 18:08:25
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: malin

Åh det är ju snart ju :) Vad spännande.. Hoppas allt går bra på måndag då.



Min förlossning gick jätte bra, och det tackar jag för, hehe.



Jag vet faktiskt inte om han får det, eller om det är han själv som inte vill! Han har inte hört av sig eller träffat Emilia en enda gång på 8 mån, men som sagt jag grinar inte för det. Vi har det bra och det är de som är huvudsaken, det är ju han som går miste om världens härligaste unge! men som sagt han är inte den smartaste heller ;)

2009-12-05 @ 18:20:13
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: malin

Det kommer att gå bra! Man måste bara tänka på att man får något helt underbart för det :)



Jag och Emilia bor själva, men det går jätte bra! Mycket bättre än vad jag trodde, tycker faktiskt det är skönt! Ingen som lägger sig i Emilias och mina rutiner. Sen är de självklart jobbigt i bland, men det tror jag att det är även om man lever i hop med pappan!



Aha, vad tråkigt! Men kommer han ha någon kontakt med er? Har du vart själv under hela graviditeten?



2009-12-05 @ 18:29:18
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

här blir ju inte julen som det var tänkt från början utan vi åker hem till mina föräldrar en stund för att äta god mat och få lite trevligt sällskap. är bara ca 15-20 minuter längre till förlossningen därifrån så det ska inte vara några problem. och julklappar blir bara till mina föräldrar och ena syrran+hennes sambo. resten av släkten köper vi till i mellandagarna och i januari, för dem kommer vi ändå inte träffa till jul. kommer bli en väldigt annorlunda jul i år känner jag ;)

2009-12-05 @ 19:02:06
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: malin

Ok, ja de kan man verkligen hoppas på att dom får en fungerande relation.. :)



Nej de blir ju tyvärr inte så! Men utan honom hade jag inte fått min lilla prinsessa, man får väl se de så i stället :)



Önskar dig verkligen all lycka! Kikar in och kollar i bland om du fått ditt underverk! :)

2009-12-05 @ 19:04:42
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: haha, vi får hoppas det... egentligen skulle vi ju firat jul hos sambons pappa i sthlm men aldrig i livet att jag åker dit höggravid eller med en liten bebis... nej, helst vill jag ha nära hem oavsett, trots att det inte är mina föräldrars jul i år. blir ju inte ens hela min familj, syskonsonen är hos sin pappa och min andra syster är hos sina svärföräldrar så väldigt annorlunda kommer det bli

2009-12-05 @ 19:10:58
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0