Linda på fyllan..

Idag inne på "fyllan" gick allt galant, Sådan jävla tur att man är lättlärd .
Tiden gick så snabbt att jag knappt hann med, När det var dags för sista rasten trodde jag nästan att det var lunch, Men när jag kände efter att magen fortfarande var mätt insåg jag att klockan bara rusat iväg.

Mina trosor jag beställt ifrån newbody hade kommit idag så det vart lite panik där att få Emil att tajma min rast för att komma och lämna pengar.
Vi har nämligen förtillfället bara ett bankomatkort, DET SUGER. Måste få tummen ur röven och fixa det där snart.

Ska fixa lite matlåda nu så Emil kommer i säng han börjar ju som vanligt sju  när jag jobbar eftermiddag.

Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0