Försäkringsmannen!

Nu är allt jag har försäkrat till max, även jag själv... Klantig som man är var det väl lika bra att plussa på även där. Att jag drog på mig smink efter att han ringt och kollat om det fortfarande var okej att han kom idag pga av att han lät het på rösten fick jag snabbt ångra, Han var lååångt över 40 och inte alls vidare porrig. Ett gott skratt fick vi oss i allafall.

Har fått träffa min fru idag och det var uppskattat det blir jui inte mycket av just den biten nu när hon jobbar som ett djur, Även Ida var här en sväng och drack lite kaffe eller ahh hon sov mest.
Sen kom Bullan och Liam för att dra med mig ut till nykvarn och hälsa på Jenny, där bjöds det på mer kaffe och även kakor.. smaskigt.

Kort och gott en bra dag.
Elias sover och jag ska kolla på ung och bortskämd sen nog krypa ner jag också, jävla hals och vägra ge med sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0