Fredag!

06:00- 16:00
Fanimej en tuff arbetsdag för lilla mig.
med tanke på att det är fredag och man inte har någon som hellst ork i kroppen till någonting :(

Älsklo kommer snart hem, eller om en två timmar lite drygt då BÖR jag vara dushad, sminkad och helt klar för att åka,
Vi ska till Helen och göra smörgåstårta tills i morgon. Då hon ska firas.
Sen är det Idol och förhoppnignsvis ska jag hinna hem till Sofie och slå henne på trummor ;) ( hahaha)

Men nu först innan jag gör något annat ska jag kolla ett kanske två avsnitt Mysteriet på greveholm och tänka tillbaka på den gamla goda tiden då vi fortfarnde kunde vara stolta över våra julkalendrar..


På tal om julkalender:..
Vad fan heter den där julkalendern som var för jätte jätte länge sen där dem i slutet räddade en stjärna i någo grotta eller något?
Det var verkligen hur bra som hellst men kan fanimej inte komma på va den heter, *är det ngåot jag önskar mig i julklapp så är det den.. och ett nytt sovrum då så klart :D

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sarah

JAG VILL OXÅ SE MYSTERIET PÅ GREVEHOOLM! BÄÄSTA JULKALENDERN!!!!

2008-12-06 @ 22:36:23
Postat av: petra

men sluta tjata om dina äcliga julkalendrar.

2008-12-07 @ 21:27:51
URL: http://petran.webblogg.se/
Postat av: ullis

jul i kapernaum??

2008-12-09 @ 14:52:47
URL: http://0neofakind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0