Nytt vardagsrum..

Jaa men då var väl vardagsrummet tillfixat profisoriskt,
Emils far var och hämta sofforna han köpt och vi har ju inte hunnit köpa någon ny, Rättare sagt inte hittat den vi vill ha så har tagit hit min extremt fula hörnsoffa tillfälligt.
Måste verkligen ta tag i det där snart, men det är så jävla svårt och få en tid som passar oss båda eftersom jag jobbar som jag gör, :(

Och sen när man får till en tid till kommer det ta ett par veckor till innan man väl får hem skiten också..

så nu är min lägenhet iprincip tom igen, mer ska bort!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Congrats till inflyttningen hos emil =) det var ju bara en tidsfråga.. Lindahh VI MÅSTE SES! Call me!

PUSS min gurka

2008-11-12 @ 10:40:27
URL: http://malinkriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0