varmakoppen och barnmat


Ja har fått i mig en smörgås och en burk barnmat nu, känner mig rätt  stolt men jag står fan inte ut längre, Visst älskar jag barnmat och kan äta det annars också, men nu när man fanimej inte får i sig något annat suger det stenhårt.
Alla bara pratar om hur GOD mat dem ätit och jag verkligen drömmer om att få sätt tänderna i en saftig köttbit hela, hela tiden.
ska det fortsätta kännas så här vet jag att resan dit kommer bli lång och min munn inte kommer hinna vara läkt länge tills det är dags för nästa tand,
Känner att det är lika bra att ta den så fort som möjligt när man endå snart förhoppningsvis vant sig vid det här, Än att återgå till dem goda köttbitarna för att sen trilla tillbaka i den här skiten :(

Det enda positiva är väl att man kanske tids nog kommer komma i sina gammla jeans, Känns som att det är min tur att ta tag i alla dessa överflödiga kgn nu..

Tidsnog...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blink Blink :]

2008-11-18 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0