Fisk,

Idag ska vi äta fisk här hemma, Sej för att vara exakt,
tror aldrig jag gjort det tidigare,

Medans sofie håller på i köket kanske jag borde göra rent hos mina små älsklingar, Det börjar bli dags nu luktar inte allt för gott i köket där dem är placerade för tillfället.

Med tanke på att det inte finns någon som hellst plats någonannan stans då det står kartonger precis överallt,
Fyfan jag jag hatar att flytta, Tänker aldrig mer göra om det här,
Då jag lämnar den nya lägenheten är när dem bär ut mig med fötterna före och jag ska ner ett par fot under marken...

Med tanke på att det inte bara är svinjobbigt med allt som ska ordnas det rubbar till ekonomin en aning också, speciellt när jag hade det som jag hade innan vi träffades också,
men nu ser jag ljuset i mars är allt över och vi båda har bara en lägenhet att fokusera på och göra iordning.
Det är ett tag kvar, men jag räknar dagarna!


Kommentarer
Postat av: Faster

Å va lik mig du va Hahaha.



Puss gumman älskar dig.

2009-01-03 @ 18:26:48
Postat av: Lindah

Men lägg av, Så skrynklig är jag väl inte?

haha

älskar dig med :)

2009-01-03 @ 21:09:16
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0