Städningen

Jahapp det vart visst en lite längre pause än planerat förlossningskliniken är slut för länge sen så det är väl bara fär mig att ge mig på städningen igen, Har golven kvar att skura och ett badrum att göra ordning.. Ska väl inte ta så fasansfull lång tid bara jag kommer i gång någon förbaskad gång. Det var ju så skönt att bara sitta när man hållt i gång hela morgonen samt efter min förbannade tripp till Ikea igår komunalt dessutom ( inget att rekomendera  höggravid)

Hur som hellst var det ju värt det nu när sovrummet ser "bebott" ut men fan vilken pers..hah..

Det är trist att det blir mörkt så tidigt numera, speciellt när ja inte har några lampor i hallen och sovrummet haha ska bli kul att se hur det ser ut på golven i morgon när förhoppningsvis solen ligger på efter att ja skurat och allt sånt i mörkret, Nee det blir nog fint :)

Dock har jag det svinkallt här inne, fönstret i sovrummet och ballkongen är öppna gillar inte alls lukten av alla rengöringsmedel just nu fast det hade varit himmelriket för Sofie.. HAHA
Hon håller också på förfullt där hemnma, julpyntar, städar och bakar hon är så duktig sååå.

Nehepp, kan inte dra ut på tiden mera det blir bara mörkare!




haha en bild på hur man såg ut i mitt badrum innan lampan byttes ut.
HEMSK färg.
Förstå hur det var att sminka sig där inne, man såg ju inte riktigt klok ut när man kom ut i "normalt" ljus.


Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

älskar lukten av rengöringsmedel.. :) speciellt skurmedlet jag har till parkett och laminatgolven, det luktar apelsin.. :)

2009-11-27 @ 15:59:31
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0