Badstraden

Idag har vi varit på badstranden hela dagen alldeles underbart faktiskt, Trodde inte det då jag tidigare alltid hatat att vara i solen.. Men iår ska min kropp få smaka på solbränna det tar sig även om det tar tid må jag säga..

Elias mår så där ingen feber längre men är väldigt mammig och visst är det mysigt ibland men ibland jävligt påfrestande också! Hoppas tänderna poppar upp snart så han kan bli på lite bättre humör min så annars glada kille <3

Stranden tar på krafterna må jag säga, Jag är helt fucking död.. Elias sover och jag ska väl också gå och lägga mig snart för i morgon ska vi upp tidigt och dra till stranden igen denna gång blir det nykvarn Jospehine har tandläkaren där så då passar vi på.. Med andra ord uppstigning tidigt i morgon. halv nio ska jag stå utanför hennes garage hur nu det ska gå till det blir roligt att se.

SÅ nu ska ja hänga tvätten ja satte på när jag kom hem, Tanken var att jag skulle städa när jag kom hem återigen ser det ut som skit här hemma men nää ja skjuter upp det till i morgon..åh då ska jag verkligen ta tag i det....


nu soffläge sen sova!

Kommentarer
Postat av: Mr T

stranden är ju ett utmärkt tidsfördriv ;)

2010-06-29 @ 16:51:57
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0