Elias 6 månader!

Idag blir min som jag brukade kalla honom " lilla bebis" HELA sex månader helt sjukt hur fort tiden gått.... Kan knappt förstå att det var ett halvår sedan dom plocka ut honom och att det var på julafton vi fick komma hem ifrån BB.. Det känns som igår varje gång jag tänker på det...

Han är så duktig min grabb han äter ALLT han fått smaka på och han sitter NÄSTAN helt själv.. Eller sitter gör han sen är det bara frågan om hur länge..
Sen har han fått två tänder NERE.. Plus att han GÅR om jag håller honom i händerna.. Hinner väl inte ens blinka innan han benar iväg för egen maskin snart..
Sen rullar han ju hejvillt, Jollrar, och allt sånt där en bebis gör?

Allt han inte gör är vä kryper.. Att ligga på mage är något han hatar mer än pesten, Men det gör inget... VAR sak har sin tid.

GRATTIS i allafal min älskade underbara unge.. ALL kärlek till dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0