Sällskap!

Äntligen har dom vaknat.. Dock sitter jag endå här ensam Elias leker för sig själv och vill inte ALLS att jag ska störa Robin har gått och handlat så återigen sitter jag här efter att ha gjort ALLT för att väcka dom..
Dammsugit, spelat MUSIK .. Ja gjort ALLT.

När jag väl var klar då jävlar gick dom upp iallfall Robin undra varför? Elias sov ett tag till.. Varför är han så trött????


Nu ligger han på golvet och surrar riktigt stolt över honom första gången han inte protesterat han har nog börjat hajja att det är enbart hans själv som sätter sina gränser hur kul det är på mage, Nu snurrar han i cirklar och det gillas tydligen... Ska göra ett nytt försök åh se om mamma får vara med.

sen bär det nog iväg emot södertälje, Det ser ut så.. Men jag vet inte riktigt än.. nån timmes tågresa känns inte speciellt lockande i denna värme, Den ska njutas av!!!

Vad gjorde ja förra midsommar då? Jo låg på soffan och såg solen innefrån.. Rörde mig inte ur fläcken var en sväng på akuten det kom blod och jag var gravid.. Men Elias är här allt gick BRA och de kommer även denna midsommar göra. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0